Sunday, October 23, 2011

Im Stuck!!!

waaaa sangat tertekan sekarang dengan beban asignment yang bertimbun..ni tengah gi field baru tau yang penyelia tesis aku nak tengok proposal yang dah siap.Nasib baik aku bawa laptop gi field ni tapi macam tak sempat nak siapkan je..yela kalau dah kat field bukannya banyak masa terluang pun. Dengan penat nak pasang perangkap then hari hujan pulak...balik bilik badan dah kepenatan yang teramat sangat. Hmm baca jurnal pun tak paham2...Ya Allah tunjukkan aku jalan kerana aku dah x nampak jalan...isk sabar su sabar, u can done it well...just make some effort and go for it,,YEAH!!!

p/s: beribu bintang di langit kini menghilang terkapar aku dalam gelap.....:((

2 comments:

  1. U...chaiyok chaiyok !

    know u CAN DO IT~!

    :D

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah dah jumpa my penyelia and ok la so far..x byk sgt kne edit...amazing work jus in one night i manage to finish it...tpi power point x siap lgi..peta pun xde lagi...waaaa

    ReplyDelete